2.4. Windows 10 Mobile

2.4.1. Připojení emailového účtu

V nabídce Start otevřete aplikaci Outlook Pošta a zvolte Přidat účet -> Jiný účet POP, IMAP

w10-fig01

Vyplňte postupně požadovaná pole:

  • E-mailová adresa: Vaše emailová adresa v systému EPOS2

  • Zprávy odesílat pod tímto jménem: Vaše celé jméno (bude se zobrazovat příjemci zpráv)

  • Heslo: Vaše heslo ke schránce v systému EPOS2

Nastavení možností synchronizace by mělo proběhnout automaticky. Pokud se tak nestane, vyplňte příchozí e-mailový server imap.epos.cd.cz.

Odchozí server nastavte podle poskytovatele Vašeho internetového připojení. U mobilních operátorů se nastavuje:

  • Telefonica O2 : smtp.etmail.cz

  • T-mobile: smtp.t-email.cz

  • Vodafone: smtp.vodafonemail.cz

Upozornění

Poštovní systém EPOS neposkytuje server odchozí pošty (SMTP) dostupný z internetu!

Varování

V případě, že je mobilní telefon připojen k WiFi, nebude server odchozí pošty funkční - po odeslání zprávy musí být mobilní telefon připojen pouze přes mobilní internet.

w10-fig02

2.4.2. Připojení kontaktů a kalendáře

Zvolte Přidat účet - iCloud

w10-fig03

Zadejte Vaši emailovou adresu EPOS2 a libovolné heslo (např.abc)

w10-fig04

Ve správci účtů zvolte u nově vytvořeného účtu Změnit nastavení. V nastavení zadejte Vaše heslo ke schránce EPOS2, účet libovolně pojmenujte a zvolte Možnosti synchronizace obsahu

w10-fig05

Zapněte synchronizace kalendáře a kontaktů, u příchozího a odchozího serveru zadejte "localhost".

Do pole Kontaktní server zadejte https://epos2.cdis.cz/SOGo/dav/<jmeno@epos.cd.cz>/Contacts/personal/

Do pole Kalendářový server zadejte https://epos2.cdis.cz/SOGo/dav/<jmeno@epos.cd.cz>/Calendar/personal/

w10-fig06

Nastavení uložte a restartujte telefon.

Varování

(ČD a.s.) Po připojení schránky EPOS2 musí být aktivováno zabezpečení mobilního zařízení heslem a nastaveno automatické uzamykání displeje po max. 15 min."